جستجو در این وبلاگ

شنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۵

کاش – سُراینده: نمیرا – برگرفته از اشکواژه


کاش


کاش می‌توانستم
حقیقت را
در بَرِ چشمان هیز
                  عریان کنم

یا که بر آتش عشق
                  عقل را بریان کنم

کاش پرهیز بودم
                  مثل روز

یا که بی‌شرم
                  مثل شب

کاش می‌توانستم
در بَرِ خاشاک مکث
فکر راهی در سرم راهی کنم

یا که از هوای بی‌خیالی‌ها
سینه را بادی کنم


آگاهم
                 چو یک درخت
                                    از وسعت دنیا

آه، تنها می‌توانم
در ته بن‌بست مرگ
بار دگر
از زایشم یادی کنم.





شابک: 5-8412-631-91 
سُراینده: نمیرا (حمید رضا حسینی)
اشکواژه
ناشر: سُراینده
مینیاتورها: پوشکین میمندی‌نژاد
چاپ نخست: زمستان 2006 (1384) استکهلم
حروف‌چینی، چاپ و صحافی: چاپ آرش- سوئد
نشانی الکترونیکی سُراینده: hrh.namira@gmail.com 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر